Friday 31 December 2010

The Year that I was...


Hey everyone,
How was your 2010?
what did you get up to in the past 12months?

おひさしぶり♪
さぁ、2010年ももうすぐおしまい。
なんだかあっという間だったような、長くてしょうがなかったような・・・
大変だったような、忙しかったような、暇だったような・・・

そんなMonicaの2010年20項目いってみよーぅ。

1.Yogaが人生の一部に 
I started to have Yoga lessons.

2.大切な猫アキラを亡くした
I lost my kitten.

3.車の免許を取得
I got a Learner's "L" Plate!

4.友人カップルが4組も婚約
My friend got engaged!

5.シュウ・ウエムラがブリスベンに上陸
Shu Uemura opened in QLD.

6.こちらで出会った日本人の友人を何人か失った
I lost few Japanese friendship.

7.新しい猫スイカによって世界が再び薔薇色に
My new kitten changed my world happier!

8.初めてAUSで誕生日パーティーを主催!
I had my birthday party.

9.色んな国籍の友達が出来た
I made a lot of friends from all over the world.

10.BL熱も相変わらず熱かった
I am still into BL stuff you know...

11.本を沢山読んだ
I red a lot of books.

12.ツイッター中毒
I became a crazy Twitter user.

13.料理も少し上手くなったかな
I improved my cooking skill I hope;P

14.沢山泣いたそして笑った
I cried a lot but I laughed a lot too.

15.よしもとばなながやっぱり好き
Gee,I just love the Author Banana Yoshimoto!

16.奈良美智もやっぱり好き
I just love the Artist Nara Yoshitomo too!

17.レモンちゃんと今年も色々と語り合った
I talked with Miss Lemon heaps heaps...xxx

18.人間関係の経験値がぐぐーんとUP
I learn a lot about how human relationships work well.

19.英語力がまた伸びた
My English leveled up!

20.カレをもっと好きになった
I love my boyfriend more and more each year!

2011年の目標はまだ考え中。
そうはいっても毎年あんまり変わらないんだけれどネ・・・

まぁ、とにもかくにも
今年もたくさんの愛をありがとう。お世話になりました!
みんなから貰う優しさや強さや痛みで私は今年も沢山成長できました!

2011年が貴方にとって素敵な素敵な年になりますように・・・

そうさ。そうだよ。

ワクワクするような素晴らしいことばかりが起こる予感がするのよ。

きっとね!うふふ。



Bye Bye 2010 and Hello 2011!

―Monica

No comments:

Post a Comment