Sunday 8 August 2010

How to make a friend ?




My baby baby kitten Suica...!
(well he is already 5month old and looks like adult cat)
He met my friend's kitten
(He is the most adorable kitten!!!)

I don't really understand male cat's friendship but
it was quite interesting.

They didn't angry eachother and fight
but they played very raughly when they are excited.

I think Suica my kitten should learn how to play with
younger kitten!(but how...Mmm)

He was way too excited
cuz he was missing his brothers and sisthers for ages...

anyway

I hope they are getting along well...

きのう

おともだちが飼いはじめたきゃわいい子猫を
ウチに連れて来てくれたの。

ケンカしちゃうんじゃないかってとっても心配だったけど
スイカはもお興味津々ではしゃぎまくってた。

猫パンチ炸裂!

でも相手の子猫はまだ赤ちゃんだったから
スイカももうちょっと手加減してあげるべきなんだろうなぁ・・・

弟の可愛がりかたがよく分からないみたいです
まぁ男の子同士だしねぇ。
どうやって教育すればいいのかしらぁ。

でもホント楽しい夜だった!

スイカも昨日は疲れ果ててお布団でぱたんきゅぅだった



じゃれあう2匹・・・
スイカ、お前はミーアキャットかっ!笑

-Monica

No comments:

Post a Comment