Wednesday 10 March 2010

お知らせ


Monica's iPod tunes right now are...

TO WHERE YOU ARE ―Josh Groban

YOU RAISE ME UP ―Russell Watson


『You raise me up』 is very popular song for Jp people
as a female voice Ver, but i love to listen with male voice!
Russell Watson is my mum's fave singer ;p

『To where you are』 was one of my fave song when i was a Uni student.
this song is for my boy AKIRA...



I'm sure my boyfirend would say "That's so GAY!" LOL



Monicaのipod2曲♪

TO WHERE YOU ARE ジョッシュ・グローバン

YOU RAISE ME UP ラッセル・ワトソン


どちらも心地の良い曲♪
『YOU RAISE ME UP』は日本では女性ヴォーカルで有名ですが
私は断然ラッセルの声でダイナミックに聴く方が好き。
彼は一時期全く歌えなかった時期もありこの曲がとても励みになったそう。
私のママがよく家で聴いてたんだ♪


『TO WHERE YOU ARE』は私が大学生の時に好きだった曲。
天国にいる貴方へ送る切なくて優しい曲。ライブバージョンでしか
見つけられなかった~でもジョッシュは生声でも素晴らしいですね…。
私のアキラへ…


Enjoy!



―Monica

1 comment: